16 Ekim 2011 Pazar

Deniz Uğur kendisinden 7 yaş küçük sevgilisiyle yakalanmış. Peki sizce? Aşkın yaşı var mı?


LafKumkumasi: Reha Muhtar'dan sonra alışmak zor olsa gerek.
Aradaki 741841 farkı bulmak zor değil ama :)
Bence Tamer Karadağlı, Reha Muhtar ve yeni yönetmen sevgilisi arasındaki tek ortak nokta belli bir prestije sahip olmaları.
Ama aradaki yaş farkı beni hep korkutur. Erkekler geç olgunlaşır mantığını destekliyorum.

LadyLeblebi: Bu son zamanlarda cok alışıldık bir şey artık, daha hala nesinden korkuyorsun tatlım, ya kadın 10 yaş büyük ya da erkek, geri kalan ilişkiler azınlıkta.
Erkekler geç olgunlaşır diye olgunlaşmış ve artık çürümek üzere olanlarından tercih yapmalıyız mantığını da destekliyor musun? :)

LafKumkumasi:
Yok yahu erkek çok yaşlı olunca da zor. Baba-kız gibi durmak da var işin içinde,
o zaman da ne giydikleriniz uyuşur ne de hobileriniz.

LadyLeblebi:
Ama öyle bi eksiklik de oluyor bazı kadınlarda, bence bu insanın şefkate ne denli ihtiyacı olduğuyla ilgili bi şey.

LafKumkumasi:
Baba şefkatini sevgilide arama fikri de iğrenç geliyor bana.


LadyLeblebi:
Herkes sevgilisinden şefkat bekler. Adına baba şefkati dersen, itici gelebilir. Ama bu da insanın , özellikle kadınların, ihtiyaç duyduğu bi duygu.

LafKumkumasi: 
Kendi yaşıtında da bulabilirsin o şefkati. Bunu 30 yaş büyük bi adamda aramayı saçma buluyorum.

LadyLeblebi: 30 yaş deyince hep aklıma ne şu gelir: O koskoca adamken sen bebektin, garip değil mi?

LafKumkumasi: Aynen ya, hemen hesaplıyorum. Ya diyorum adam 30 yaşındayken sen bebektin. Karşılaşsanız seni  pusetinde severdi, şimdi koynuna alacak, çok sapıkça.
Ha gönüller bir olunca samanlık seyran olur dersen, ona da itirazım var. 30 yaş büyük adama nasıl o gözle bakarsın ki.

LadyLeblebi: Evet ama, bu hesap ne kadar sağlıklı bilemiyorum. Sonuçta artık insan ömrü uzadı, insanlar kendilerine çok daha iyi bakıyorlar, çok daha sağlıklı yaşıyorlar. 60 yaşındayken 40 yaşında bir fiziğe ve kimyaya sahip olabiliyorlar, bu durumda 30 yaşında bir kadını çekici bulmak da onların suçu olmamalı.
Hem az önce sen demedin mi erkekler geç olgunlaşır diye, şimdi kendinle çelişiyosun, olgunlaşmamış, hayatı tanımamış, acı çekmemiş-çektirmemiş, yaşanmışlıktan eksik adam hangi şefkati verebilir sana. Ben hiç öyle bi şefkat görmedim yaşıtlarımdan.

LafKumkumasi: Ama ben 10 yaş gibi bi farktan bahsetmiyorum şuan. 30 yaş farktan bahsediyoruz. Erkek daha genç olmamalı bence ama arada dağlar kadar fark da olmamalı. Şefkati verirsen alırsın, ama tabii anlayana... Her yaşını başını almış adam da şefkat kumkuması olacak diye bir şey yok. Ayrıca bence kadınlar kendilerinden bu kadar büyük adamları seçerken biraz da 'ununu elemiş eleğini asmış' olayına bakıyolar. Adam parayı cukkalamış, evini barkını kurmuş, kadına da harcamak düşüyor. Kadınlar genellikle ikinci evliliklerini böyle yapıyor.

LadyLeblebi: 3.sünü de kendisinden 10 yaş küçükle... Akıllı, mantıklı kadın denir onlara :) Ama bence aşkta yaşın yeri yok. Gurur gibi... Belki ilişkiyi yürütmek konusunda zorluklar yaşanabilir ama aşk bunlardan bağımsız, özgür bi his.
 Ayrıca Deniz Uğur fıstık gibi bi kadın, kendisinden 7 yaş küçük bir erkekle olması çok da garip değil. Resme bakılırsa, bence yakışıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder